Известие

Collapse
No announcement yet.

Решен проблем с "клатене" на обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Английски ми благороднико, your highness, алоуууууу!!! Сравнението ти не е уместно, защото ми даваш пример с пружина, която по габарити не отговаря на тази, която се намира в клапанът за картерните газове.
    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
      Английски ми благороднико, your highness, алоуууууу!!! Сравнението ти не е уместно, защото ми даваш пример с пружина, която по габарити не отговаря на тази, която се намира в клапанът за картерните газове.
      Разтегни я с кран щом те притеснява габарита. Или разтегни по-малка, на клапан. Има стомана и стомана и стоманизирана тел, като пружина на химикал. Каква е разликата?
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 22:24.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
        пускането на педала на газта по време на движение и моменталното забиване на муцуната
        Хм, имам такъв проблем аз, като се движа нормално и върна газта понякога имам чувството че ще целуна челното стъкло Не винаги се случва обаче.

        Това значи ли, че някои ми е рязал кабели по колата(какъв е този пин15) или проблема може да се крие другаде?
        156 2.0TS

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Разтегни я с кран щом те притеснява габарита. Или разтегни по-малка, на клапан. Има стомана и стомана и стоманизирана тел, като пружина на химикал. Каква е разликата?
          Момко, ти разглабял ли си този клапан и въобще виждал ли си пружината как изглежда и с какви габарити е? Аз съм разглабял въпросният клапан, пружината спокойно се разтегля на ръка. Към колегата с проблема с клатенето: разпъването на пружината няма да ти реши клатенето на оборотите. Аз бях сменил карантията на клапана с такава от ремонтен комплект, в който имаше чисто нова и неамортизирана пружина. След интервенцията пак клатеше.
          Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
          Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
          Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
          Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Момко, ти разглабял ли си този клапан и въобще виждал ли си пружината как изглежда и с какви габарити е? Аз съм разглабял въпросният клапан, пружината спокойно се разтегля на ръка. Към колегата с проблема с клатенето: разпъването на пружината няма да ти реши клатенето на оборотите. Аз бях сменил карантията на клапана с такава от ремонтен комплект, в който имаше чисто нова и неамортизирана пружина. След интервенцията пак клатеше.
            Говориш за пружини, не конкретно за този клапан. За пружина от химикал, аз ти двам пример за друга пружина.
            Моят проблем с клатенето го реших успешно.
            Last edited by lordliness; d.m.y г., 09:08.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              Момко, ти разглабял ли си този клапан и въобще виждал ли си пружината как изглежда и с какви габарити е? Аз съм разглабял въпросният клапан, пружината спокойно се разтегля на ръка. Към колегата с проблема с клатенето: разпъването на пружината няма да ти реши клатенето на оборотите. Аз бях сменил карантията на клапана с такава от ремонтен комплект, в който имаше чисто нова и неамортизирана пружина. След интервенцията пак клатеше.
              Има една особеност този клапан - пластмасовото тяло, т.е. отворът също се износва. Идеята е като отпуснеш педала на газта, този клапан да се затвори. Иначе напъхваш в маркуча от капака до клапана едно парче от маркуч с по-малък вътрешен диаметър и нещата заспиват

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                Мъ ти серьозно ли? Я пробвай да разтегнеш една пружина от химикалка (също е стоманена) и докладвай резултата.
                На теб колега няма какво да докладвам . Това че не си схванал иронията ми ,не е мой проблем .
                Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                  Идеята е като отпуснеш педала на газта, този клапан да се затвори.
                  Всъщност колега, не е точно така. Клапана е затворен единствено, когато мотора не работи. В момента който го запалим, вакуума под дросела свива пружинката, и започва изсмукване на картерни газове при ниски обороти. С повишаване на оборотите, респективно се повишава количеството газове, отваряме дросела, и засмукването продължава и през големия маркуч, който е зад дебитомера. Това са двата кръга на мотора, за теглене на газове при ниски, и високи рпм.

                  С това разпъване на пружинка, нищо не постигаш, вакуума е достатъчно силен да я свие отново.
                  Last edited by GSY; d.m.y г., 14:18.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от GSY Покажи съобщение
                    Всъщност колега, не е точно така. Клапана е затворен единствено, когато мотора не работи. В момента който го запалим, вакуума под дросела свива пружинката, и започва изсмукване на картерни газове при ниски обороти. С повишаване на оборотите, респективно се повишава количеството газове, отваряме дросела, и засмукването продължава и през големия маркуч, който е зад дебитомера. Това са двата кръга на мотора, за теглене на газове при ниски, и високи рпм.

                    С това разпъване на пружинка, нищо не постигаш, вакуума е достатъчно силен да я свие отново.
                    Я пак!

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Пробвай да разтегнеш една пружината от окачването на колата(също е стоманена) и докладвай за резултата.
                      Ако приложиш необходимото усилие - ще я разтегнеш. В случая и пружинката омеква и леглото се износва.
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                        Ако приложиш необходимото усилие - ще я разтегнеш. В случая и пружинката омеква и леглото се износва.
                        Добре че ми каза, знам.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                          Ако приложиш необходимото усилие - ще я разтегнеш. В случая и пружинката омеква и леглото се износва.
                          май ще я счупиш вместо разтеглиш за постоянно

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                            Добре че ми каза, знам.
                            Като знаеш, що правиш тъпи изказвания? Сакън човек да не попита нещо в тоя форум - все някой знаещ се обажда.
                            Alfa Romeo 159 1.9 16V SW

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от GammaRay Покажи съобщение
                              Като знаеш, що правиш тъпи изказвания? Сакън човек да не попита нещо в тоя форум - все някой знаещ се обажда.
                              Тъпи ли? Като не си в час и никой не те закача защо се месиш?
                              За какъв се мислиш, че да оценяваш?
                              Кой те закача теб и за какво се бориш?
                              Причината за клатенето не е в пружината. И до утре да я разтягате все тая.
                              Кажи сега щом разбираш от пружини, ако махнеш клапана какво ще стане?
                              Last edited by lordliness; d.m.y г., 19:15.
                              Не всички, които се скитат, са изгубени.

                              Comment

                              Working...
                              X